Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

V 167 : ASMAUL HUSNA ( 74. AL ZOHIR )

AL ZOHIR   ( الظاهر )   ALLAH Yaa Zohir Yang Maha Nyata menegaskan kepada kita DIA nyata, dapat dilihat dan sesungguhnya hadir. Kehadira...

Khamis, 6 Mac 2014

P 63 : SIAPALAH KITA

•Maaf hari ini, aku telah dilamar oleh MALAIKAT MAUT dan esok aku akan menikah dengan KEMATIAN.
Mungkin lusa, aku akan bercerai dengan dunia yang aku kejaaaarrr....!
Mahar ku adalah SEKARAT dan persalinan ku adalah KAIN KAFAN.
Pelaminanku diwangikan dengan GAHARU CENDANA.
Aku akan diarak dengan LAUNGAN AZAN.
BerAKADkan TALAKIN.
BerWALIkan LIANG LAHAT.
BerSAKSIkan BATU NISAN.
Pada malam pertamaku akan diserikan dengan persoalan MUNGKAR/NANGKIR.
Ya ALLAH Jauhkanlah aku dan setiap orang yang mengucapkan 'Aamiin' dari siksa kubur dan siksaan Api NerakaMU.
Aamiin Ya Robbal'alamin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan