Sabtu, 24 Mei 2014

R 13 : DIALOG DENGAN PADERI – BAHAGIAN 1

Pernahkah anda mendengar tentang The Last Pope?
Pernahkah anda mendengar tentang Pope Roman Peter II?
Pernahkah anda mendengar tentang Cantus?
Pernahkah anda mendengar tentang Benidictine Order?

Di sini saya ingin berkongsi cerita & diharap dengan perkongsian ini sedikit sebanyak dapat membuka mata kita tentang apa yang sebenarnya sedang terjadi, pada masa sekarang & akan terjadi tak lama sahaja lagi…
“2 minggu lepas semasa saya di New York, USA, terjadi 1 peristiwa yang telah mem-brainwash-kan saya, cerita nyer macam ni…”
Semasa saya dan pakcik bersiar-siar di kota selepas singgah di sebuah kedai, pakcik telah tercicir barang yang dia beli, saya pulak tunggu dia dekat kereta dan terasa nak berak pulak. Tak tahan giler,nak cari tandas tanya orang ada dekat situ, balon je la kan… gereja pun gereja la tumpang berak jer… rupanyer gereja tu ada buat satu ceremony, ada orang pakai jubah dan topi segitiga, tengok air muka macam yahudi laknat jer…lantak ar… Bila sampai rumah pakcik aku, orang yang pakai jubah syaitan tu jadi jiran pulak… selang 2 rumah jer… 2 minggu aku dah spy dan tegur orang ni… takda apa-apa pun hidup macam orang biasa jer… sampai la 1 topik perbualan tu…
Aku: Saya ada nampak pakcik kat gereja tu, tak nampak macam sembahyang, macam majlis konvo pulak..ada aper?

Bishop: Oh! Yang tu.Memang majlis konvo untuk paderi baru. Dia orang yang jubah putih tu JESUIT PRIEST.
Aku: Siapa tu? bunyi macam best jer? Good looking. Macam educated jer…
(Jiran aku senyum sampai ke pipi, cam nak ketawa tapi tak ketawapun)
Bishop: Hmmm… Orang Islam, 1000 orang ulama Islam baru bersamaan dengan 1 orang JESUIT PRIEST.
Aku: Pasal apa pulak?
Bishop : Orang yang pandai, hebat yang ada namanya di depan mereka professor,doktor dan lain-lain tu… dengan kata-kata yang hebat penuh ilmu dan fakta dan teori yang hebat-hebat tu ADALAH PERBUALAN HARIAN KAMI 700 TAHUN DAHULU. Kemudian kami membuatkan bagaimana mahu hasilkan orang yang seperti professor, doktor dan mereka semua tu. Kebijaksanaan mereka tidak akan lari dari tujuan ilmu itu kami hasilkan. Seluas manapun ia berkembang ia sebenarnya di bawah tujuan kami, cuma mata mereka melihat ia berubah-ubah.
(Bishop Roman Katolik tu sebenarnya seorang jiran saya yang memang ada link organisasi dengan Gereja Vatican dekat Rom).
Mungkin ada pembaca yang masih belum mengetahui apakah itu Jesuit. Jesuit adalah satu aliran keagamaan di dalam Gereja Roman Katolik ataupun disebut Gereja Rom. Aliran ni pada zahirnya menjalankan misi keagamaan atas nama Jesus dan Kristian, tapi sebenarnya mempunyai agenda tertentu yang amat jahat lagi licik, lebih-lebih lagi Jesuit adalah antara pembantu yang paling penting dan besar peranannya kepada Lucifer = Iblis dan rakan kongsinya Al-Masih Dajjal. Ini kerana Jesuit adalah antara elemen penting dalam membangunkan plan besar New World Order yang termasuk di dalamnya Freemasonary dan Zionis Antarabangsa.
Aku; Tapi kan…Bukan ke universiti dan gereja tu berasingan,tak campur organisasi? Lagipun macam mana pulak paderi-paderi ni boleh transfer ilmu. Tak nampakpun paderi jadi lecturer dekat mana-mana universiti dekat dunia ni.Dekat kampung sayaMalaysia lagi la takda. Paderi kat Malaysia kerjanya sembahyang jer kan?
Bishop; Masa pra-kemerdekaan wilayah-wilayah jajahan Eropah seperti kamu.Pemimpin-pemimpin kamu yang memperjuangkan kemerdekaan tu telah BELAJAR DENGAN ORANG YANG KAMI AJARKAN.Cuba kamu perhatikan cendekiawan, ahli falsafah, ilmuan yang NAMA MEREKA TERPAHAT DI DINDING-DINDING SEKOLAH tu… Apa yang guru-guru kamu katakan pada waktu tu?
Aku; Apa ek… yang saya ingat la… Dia orang tu semua orang yang geliga kepala otak tak ingat dunia, dia orang tu pengasas ilmu dan dia orang tu jadi macam tu sebab wujud perasaan ingin tahu yang sangat mendalam dalam jiwa.
Bishop; Saya pasti apa yang awak cakap itu mesti tercetak di buku-buku teks sekolah.
Aku; Betul….Mana pakcik tahu ni?
Bishop; (Pergh… Dia wat lagi kan… ketawa tapi cam tak ketawa) Pejuang kemerdekaanlah yang bawa nama mereka supaya dikenalkan kepada kanak-kanak lagi, supaya mereka mengagumi ANAK MURID KAMI.
Aku; Kenapa gereja nak mereka respect dengan cendekiawan-cendekiawan barat? Macam pakcik kan ahli gereja, kenapa tak bubuh nama pakcik jer kan senang.Pakcik jugak yang glamour nanti.
Bishop; Kami tidak mahu mereka tahu ilmu-ilmu yang diajar dari sekolah hingga universiti tu adalah ilmu kami. Kami reka keadaan yang menampakkan ilmu itu muncul secara spontan, kami mahu mereka rasa ilmu itu seolah-olah bukan datang dari kebijaksanaan agama.
Aku; Ish…Betul jugak, masa saya sekolah dulu pun saya rasa seperti semua orang mampu kalau ada sifat ingin tahu.Cikgu sekolah yang ajar.
Bishop; Sifat ingin tahu itu sebenarnya tidak wujud dalam diri cendekiawan barat. KAMI YANG RANCANG SUPAYA ANDA BERFIKIR SEPERTI ITU. Masa tu kan manusia sedunia yang pelbagai kaum dan agama mahu belajar ilmu di universiti jika mereka tahu ia adalah perancangan gereja?
Aku; Bunyinya macam gereja ada kaitan dengan zaman penjajahan ke atas seluruh dunia macam British, Belanda, Sepanyol, Perancis dan lain-lain…betul ke?
Bishop; BETUL….
(Maaf.. Aku terpaksa rahsiakan nama bishop ni,sebab aku dah janji takkan bagitahu sesiapapun kalau dia sudi cerita pada aku. Untuk keselamatan aku jugak) korang buleh ke tolong aku terjemah apa kata-kata jiran aku tu?)
Sebenarnya apa yang dicakapkan oleh Bishop itu adalah Protocol Of Zion No. 4 dan Protocol Of Zion No. 9
Protocol Of Zion No. 4
It is for this reason that we must undermine faith, eradicate from the minds of the ‘Gentiles’ the very principles of God and Soul, and replace these conceptions by mathematical calculations and material desires.
Protocol Of Zion No. 9
We have fooled, bemused and corrupted the youth of the ‘Gentiles’ by rearing them in principles and theories whick are known to us to be false although it is that it is that they have been inculcated.
Aku; Pakcik dari tadi asyik cakap “kami yang rancang.Kami yang rancang.” Haa…. Sekarang ni pakcik cakap la yang semua universiti kat dunia ni gereja yang punya.Apa buktinya…Setakat cakap semua orang boleh.
(Sepatutnya jiran aku ni paling tak pun ada sikit rasa tercabar, tapi raut muka dia sikit pun takda rasa tergugat,malah pandang aku dengan perasaan kesian. Bengang betul aku)
Bishop; Ada.Pada satu hari tu di sebuah dewan, ada ramai orang, dari pemimpin, orang kenamaan hinggalah ibubapa, keluarga dan kawan-kawan datang untuk ucapkan tahniah, berkongsi kegembiraan, kesyukuran kerana mendapat Segulung ijazah.Mereka bergambar bersama, memegang ijazah dan bunga di dada sambil melontar topi di awan dengan teriakan puas.
Aku; Jadinya kenapa?
Bishop; Jubah yang mereka pakai tu adalah pakaian kami. Seluruh dunia telah mengenakan jubah kami dengan perasaan mereka begitu syahdu penuh bangga. Mereka telah jadi waris kami tanpa kami perlu wujud di depan mereka. Malah mereka berebut-rebut melayakkan diri ke majlis itu.
(Jauh di benak aku memang mengakui kita ni memang kena bodoh-bodoh je dengan Yahudi nie.Jubah tu memang sama. Cuma modified sikit jer).
Aku; Ah….Kalau saya graduate nanti saya tak nak pakai pun jubah tu.
(Tapi kalau tak pakai jubah tu pun tetap sama jer.Tak ubah apa pun,belajar juga ilmu)
Bishop; Kalau mampu, silakan. Setiap 1 orang menentang jubah ni, akan ada 1000 lagi yang akan menyarung jubah ni. MEREKA YANG MENGIDAMKAN MAJLIS INILAH YANG AKAN MEMPERTAHANKANNYA SENDIRI. kami tak perlu buat apa pun.
Aku; Gereja jugak yang rugi.Orang Islam semakin banyak yang pandai dan boleh Bersaing.
Bishop; Sudah lama kami menanti orang Islam berkata seperti itu. Bukanya mudah.Beratus tahun kami usahakan.Semakin ramai orang Islam memakai jubah kami, semakin banyaklah terlucutnya jubah Nabi Muhammad.
Aku; Pakcik silap ni. Makin banyak institusi pengajian Islam kat dunia ni, dekat kampung saya Malaysia lagi la banyak.
Bishop; awak tertinggal suatu ayat. DAN ISLAM YANG UMATNYA SEMAKIN HANCUR dan saya juga terlupa nak bertanya kepada awak sesuatu.
Aku; Apa dia?
Bishop; Sekiranya ilmu yang kami lepaskan dari diri kami itu suatu kebaikan, mengapa tidak kami ajarkan kepada kaum kami sahaja, dan membiarkan kamu mentadbir wilayah sendiri mengikut kesukaan kamu selepas diberikan kemerdekaan?
(pergh!!.. terkedu siot aku.tarik nafas panjang-panjang. killer punya soalan.Aku diam seribu bahasa).
Bishop; Tak perlu jawab.Lidah kamu dan huruf-hurufnya tidak layak sebagai jawabnya.
(Jiran aku ni boleh tepuk bahu dan gosok-gosok bahu aku. Suruh aku tenang pulak).
Kalau korang nak tahu, bishop ni hidupnya sangat sederhana, macam orang kampong, tapi pegang banyak rahsia.Berbeza dengan freemason dan illuminati yang hidup berkuasa dan mewah.Adakah penampilan berkuasa dan mewah ni sebagai cover line supaya orang takkan sangka Paderi Jesuit ni sebenarya boss? and the bishop as the big boss?Tak berani aku nak tanya, ngelak kena bunuh jer… Tolong aku explain kata-kata dia yang selalu berkias-kias tu ye.

Jesuit Priest (Jubah Graduasi)

Pernahkah kita terfikir tentang semua ini? Atau kita hanya mengikut sahaja yang dilakukan oleh orang lain tanpa sedikitpun menyedarinya?
Nabi Muhammad pernah bersabda: “Man tasyabbaha bi qaumin fahua minhum.”
Bermaksud:

“Barangsiapa yang menyerupai sesuatu kaum, maka seseorang itu terdiri dari kalangan mereka (iaitu kaum berkenaan).”

Bishop; Saya sangat gembira dengan cara orang Islam memahami al Quran. mereka membaca dengan suara yang merdu, kemudian MENDAPAT PINGAT.Kami tidak memberi pingat kepada pembaca Injil (bible hari ini is totally salah).
Aku; Betul ke paderi-paderi Jesuit, Bishop pernah baca alQuran dan mereka menghafalnya? Saya pernah dengar yang gereja mengkajinya, tapi sama ke macam orang Islam mengkaji? Tak mungkin sama. Betul tak?
(jiran hanya senyum dan menganggukkan kepala sahaja dan termenung jauh).
Bishop; Pertama kali kami berkenalan dengan alQuran selepas Nabi Muhammad diambil tuhannya, kami membaca dengan telinga, selepas Salahuddin mati, kami membaca dengan mata, lidah, hidung, tangan, kaki dan kulit.kami buka halaman pertama, kami baca, kemudian kami datang kepada dunia dan hasilkannya.Kemudian kami buka halaman kedua, kami baca. Kemudian kami berkata, “Oh… Macam ni rupanya kehidupan manusia diciptakan tuhan.Kita perlu lakukan sesuatu.” Kami datang kepada dunia dan hasilkannya.. Kemudian kami buka halaman ketiga, kami baca.Kemudian kami berkata, “Alamak.. tuhan buat begini pulak! Kita tak boleh biarkan, kita mesti buat sesuatu.” Kami datang kepada dunia dan hasilkannya dan begitulah sehingga halaman terakhir.
Dan siapakah kamu orang Islam pada hari ini? Kamu melihat dunia yang kami hasilkan tadi, kemudian kamu datang kepada al Quran, kemudian kamu berkata “apa ayat yang aku nak guna dan tampal bila aku berhujah di depan orang nanti?Ayat ni boleh la.” Kamu datang kepada dunia kemudian berkata “Lihat dunia telah berlaku seperti ini, seperti itu, cuba rujuk ayat ini, ayat itu, hadis ini, hadis itu.” Kemudian kamu dengan bangga berkata, “Inilah janji tuhan yang ayat al Quran dijamin tidak akan berubah.” Padahal kami sengaja membiarkan tulisan-tulisan pada kertas itu kekal, kemudian kami berpura-pura hendak mengubah tulisan dan berpura-pura gagal supaya kamu berkata “Inilah janji tuhan yang ayat al Quran dijamin tidak akan berubah.”
Sungguh bijaksana orang Islam.Janji tuhan disangkanya tulisan-tulisan. Membuatkan raja mereka berkuasa ke atas agama dan adat sahaja telah menyebabkan rakyatnya berharap pada dakwat dan pena dan hari ini mereka berlaga, dakwat siapa lagi pekat.Pena siapa lagi berkilat.Teramat besarlah jasa zaman penjajahan kepada tuannya. yang teramat mulia Paus.
Aku; Sedap je pakcik cakap.Kalau orang-orang pakcik TAK ubah tulisan pun, orang-orang kami al-hafiz dan al-hafizah sememangya dah hafal penuhya alQuran dan terjemahannya.Yang ni pun bukan janji TUHAN ke?
Bishop; Hafalan mereka hanyalah tulisan-tulisan.Apabila kamu bertanya tentang alQuran kepada mereka. Ingatan mereka akan kembali menjadi tulisan semula.
(Jiran hampir ketawa, tapi cepat-cepat dia tutup mulut dengan tangannya, dengusan hidungnya dan matanya berlinang hampir gugurkan air mata.Seperti merasakan kebodohan umat Islam betul-betul menggelikan hatinya dan aku rasa malu gila bila tengok reaksi dia cam ni).
Bishop; Maafkan saya.Tapi kalau kamu mahu lihat kebenarannya. Pergilah uji mereka.
Aku; Tadi pakcik cakap membaca alQuran selepas Salahuddin mati (wafat).Gaya pakcik cakap “BERKENALAN DENGAN ALQURAN selepas Nabi MUHAMMAD DI AMBIL TUHANNYA” tu, seolah-olah orang pakcik sangat hampir dengan peristiwa itu. Tak faham la saya.
Bishop; Sangat-sangatlah sukar untuk mengetahui rahsia alQuran tanpa Nabi MUHAMMAD, kami sempat belajar dengan memerhatikan sahabat-sahabatnya sahaja, mereka begitu sibuk menawan dunia.Hampir suku bumi di bawah keamanan Islam. waktu itu, kami masih di padang pasir, tapi hampir tiada tanah lagi untuk kami berdiri, kerana terlalu sibuk melebarkan empayar, mereka telah cuai.
Kami membawa diri sehelai sepinggang meninggalkan tanah yang kami cintai lalu kami menemui suatu bumi yang tidak pernah kami bayangkan sebelum ini, bumi yang subur dengan tumbuhan, sungai yang mengalir deras dan sangat sejuk dan ada benda putih turun dari langit (salji).
Kami menemui suatu kaum yang sama kulit dan wajahnya seakan kami, dan kami seperti pernah melihatnya dulu, tapi kami lupa dan alangkah terkejutnya kami, kaum itu menyembah Nabi Isa! Ya.. Nabi Isa yang kami bunuh dahulu!
Aku; Hah tu apa kena mengena dengan Salahuddin pulak?
Bishop; Kami telah berkeluarga di sana, dan kami telah kembali duduk di gereja, tetapi di antara kami, telah melakukan kesilapan besar.Kami tidak tahu bagaimana Pahlawan Mulia Islam mendapat tahu Jacques de Molay sebenarya tidak menyembah Nabi Isa. Kalau begini Salahuddin tidak akan benarkan setitis pun air mani kami tumpah ke atas bumi.Habislah tamat riwayat kami semua! kami bermati-matian ke atas Salahuddin.
Aku; La.. Macam tu ker, abis tu yang baca alQuran dengan mata, lidah, hidung, tangan, kaki dan kulit tu apa bendanya pulak?
(Jiran hanya anggukkan kepala dan tersenyum puas. Seperti ada satu kejayaan besar)
Bishop; Ya…ya… Penyembah Nabi Isa telah kami tawan, Salahuddin telah kami tewaskan dan sekarang ni kami perlu uruskan alQuran pula. Kami telah melaksanakan alQuran 1 per 1 mengikut giliran ianya diberi kepadaNabi Muhammad dari 1 ayat kepada 1 ayat, dari 1 surah kepada 1 surah sehinggalah wahyu terakhir kepada Nabi Muhammad.Hampir 500 tahun kami berusaha untuk sampai kepada wahyu kedua terakhir.ia telah dilaksanakan dan yang teramat sukar mengerah kudrat kami seadanya adalah wahyu terakhir.
Aku; Kenapa boleh ada yang pertamalah, yang kedua terakhirlah.. pastu yang terakhir… Pasal apa orang pakcik tidak buat semua sekali?
Bishop; Kejayaan semua wahyu bergantung kepada keberhasilan wahyu terakhir.Jika wahyu terakhir gagal, maka lahirlah seorang lagi Muhammad (maksudnya… andai Muhammad gagal… seorang lagi nabi akan lahir).
Aku; Apakah wahyu terakhir itu sampai orang-orang pakcik rasa perkara ini seolah-olah menentukan Hidup atau mati gereja?
(saya tak fikir jiran akan sanggup mengucap ayat-ayat suci al Quran dengan lidah sendiri, ia bertentangan dengan status dirinya, tapi jangkaan saya meleset, saya amat terkejut!)
Bishop; (mengucapkan isi kandungan al Quran)

“Hai orang-orang yang beriman! Bertaqwalah kepada Allah dan tinggalkan sisa riba (yang belum dipungut) jika kamu orang-orang yang beriman. Maka jika kamu tidak mengerjakan (meninggalkan sisa riba) maka ketahuilah bahawa Allah dan Rasulnya akan memerangimu. Dan jika kamu bertaubat (dari pengambilan riba), maka bagimu pokok hartamu; kamu tidak menganiaya dan tidak (pula) dianiaya. Dan jika (orang berhutang itu) dalam kesukaran, maka berilah tangguh sampai dia berkelapangan. Dan menyedekahkan (sebahagian atau semua hutang) itu, lebih baik bagimu, jika kamu mengetahui. Dan peliharalah dirimu dari (azab yang terjadi pada) hari yang pada waktu itu kamu semua dikembalikan kepada Allah. Kemudian masing-masing diri diberi balasan yang sempurna terhadap apa yang telah dikerjakannya, sedang mereka sedikitpun tidak dianiaya.”
(Surah 2,  AL BAQARAH : Ayat 278 ~ 281)

Bishop; Melaksanakan wahyu terakhir akan menyebabkan gereja kelihatan sangat berkuasa.Sangat bahaya jika disedari orang.Kami telah melahirkan 1 kaum di dalam genggaman kami.Mesyuarat itu dihadiri beribu-ribu orang anak murid kami.Ketika itu Paus telah memutuskan untuk menyerahkan amanah yang teramat besar ini, agar kami boleh tidur sehinggalah Muhammad kembali semula (iaitu Al-Masih Imam Mahdi).Di antara anak murid kami telah menyahut “serahkan saja hal itu kepada saya, dan saya tidak peduli bagaimana ia akan dilaksanakan.” Kami telah turunkan kesemua ilmu alQuran kepada mereka semua.
Aku; Siapa orang yang berani menyahut amanah tu? Ni mesti bukan calang-calang punya orang.
Bishop; Ya…Dia telah dididik dengan sempurna, dia bernama MAYER ROTHSCHILD. Kami menyerahkan Ayat al Quran pada Surah Al-Baqarah: (ayat 278-281) kepadanya untuk dilaksanakan.
Aku; Apa status dia, apa lebihnya dia dari anak murid yang lain.
Bishop; Bersamanya kami mengarahkan Jesuit memberi pedoman.Kami gelarkan dia “The guardian of the vatican treasury.” Sudah hampir 300 tahun, sedikit tahun lagi untuk merasa keberhasilannya.
Aku; Saya nak tanya la, tapi soalan ni akan membuatkan pakcik nampak seperti orang bodoh.
Bishop; Tanyalah.Sebab dari awal kita berbual, Islam telah kelihatan bodoh.
Aku; Kenapa PAKCIK begitu MUDAH MENCERITAKAN kepada saya? Kalau Paus tahu macam mana? Kalau saya cerita pada 1 dunia macamana? PAKCIK YANG SUSAH NANTI.
Bishop; Saya tak perlu tipu awak. Umat Islam dah tidak mampu buat apa-apa pun.Lainlah kalau awak sahabat-sahabat Nabi Muhammad, sekarang jugak kami bunuh.
(Pergh… ngeri kata-kata dia ni.Dengar dia sebut nama Rothschild jer, aku dah gigil, ngan siapa la aku tengah cakap ni.Korang nilai kan sendiri la kata-kata dia).
Jika dilihat dari perbualan di atas, mereka telah memilih Rotschild untuk melaksanakanSurah Al-Baqarah 278-281 untuk dilaksanakan.

“Hai orang-orang yang beriman! bertaqwalah kepada Allah dan tinggalkan sisa riba (yang belum dipungut) jika kamu orang-orang yang beriman. Maka jika kamu tidak mengerjakan (meninggalkan sisa riba) maka ketahuilah bahawa Allah dan Rasulnya akan memerangimu. Dan jika kamu bertaubat (dari pengambilan riba), maka bagimu pokok hartamu; kamu tidak menganiaya dan tidak (pula) dianiaya. Dan jika (orang berhutang itu) dalam kesukaran, maka berilah tangguh sampai dia berkelapangan. Dan menyedekahkan (sebahagian atau semua hutang) itu, lebih baik bagimu, jika kamu mengetahui. Dan peliharalah dirimu dari (azab yang terjadi pada) hari yang pada waktu itu kamu semua dikembalikan kepada Allah. Kemudian masing-masing diri diberi balasan yang sempurna terhadap apa yang telah dikerjakannya, sedang mereka sedikitpun tidak dianiaya.”
(Surah 2,  AL BAQARAH : Ayat 278 ~ 281)

Jika kita lihat peranan Mayer Rotschild bertepatan dengan ayat di atas yang menerangkan supaya meninggalkan riba. Sebenarnya ekonomi dunia dikawal oleh 2 keluarga Yahudi iaitu Rotschild dan Rockefeller. Mereka telah menubuhkan The Federal Reserve untuk mengawal ekonomi Amerika Syarikat dan seterusnya ekonomi dunia. Kita tidak terlepas dari riba mata wang! Inilah rancangan maha jahat mereka tanpa kita sedari. Inilah konsep Lending Money On Interest!

“Dan sesiapa yang mengulangi lagi (perbuatan mengambil riba itu) maka mereka itulah ahli neraka, mereka KEKAL di dalamnya.”
(Surah 2,  AL BAQARAH : Ayat 275)

BENDERA VATICAN = KUNCI DUNIA UMAT ISLAM

Di suatu sudut dinding rumah jiran ada sebuah bendera yang menarik perhatian aku. Kalau mengikut firasat aku berdasarkan status jiran. Sudah pastiya simbol salib atau patung jesus yang menghiasi bendera, tapi bendera tu ada topi Paus dan 2 kunci bersilang.
Aku; Pakcik.Kenapa kunci begitu penting dekat bendera tu?Apa ada dengan benda bodoh seperti kunci ni?Apasal tak letak salib jer macam biasakan?
Bishop ; Yang itu ye…….. Itu bendera vatican.Itu kunci dunia sebelum Nabi Muhammad diambil tuhannya, di suatu pembaringan. Dia sedang diuji dengan suatu yang amat berat.Tuhannya memberi pilihan sama ada kembali disisinya atau diberi “kunci dunia” serta hidup sehingga saat kerosakan umat akhir zaman. Alangkah bagusnya jika Nabi Muhammad ambil “kunci dunia” itu dan kami tidak perlu lakukan apa-apapun kerana ia pasti tertanggung di bahu Nabi Muhammad, tapi Nabi Muhammad pantas menghidu kalau ia menyebabkan umatnya mendapat kecelakaan. Kami rampas “kunci dunia” itu dan membuatkan giginya mengikut kesukaan kami, supaya apabila Nabi Muhammad kembali nanti, kami dapat berkata. “Hai Nabi Muhammad inikah “kunci dunia” yang tuhan kamu maksudkan, ia telah mendatangkan kecelakaan kepada mereka.” Selepas itu mereka semua meniggalkanNabi Muhammaddan datang kepada kami.Lalu bagaimanakah Nabi Muhammad dapat menuding jari ke arah kami? Telah kami sematkan “kunci dunia” itu pada bendera kami. Akan kami hadiahkan kepada Nabi Muhammad nanti.
Aku; Adakah ini bermaksud “kunci dunia” yang Nabi Muhammad tidak ambil tu, sekarang telah berada di tangan Vatican?
Bishop; Ya… Bukannya jiwa-jiwa kamu yang membentuk persekitaran,tetapi persekitaran dibina untuk membentuk jiwa-jiwa kamu mengikut apa yang kami kehendaki.
Aku; Kalau “kunci dunia” berada di tangan orang-orang pakcik, macam mana pulak kunci dunia ni akan merosakkan kami?
Bishop; Nabi Muhammad dan sahabat-sahabatnya membina persekitarannya seperti“molekul-molekul yang disusun sebelah-menyebelah dan mengikat kuat antara 1 sama lain.” Lucifer telah berputus asa terhadap perkara-perkara yang besar, maka Nabi Muhammad mengingatkan sahabat-sahabatnya akan perkara-perkara yang kecil (molekul) dan kerosakan yang sekecil (molekul) telah berlaku kepada Islam sedetik selepas Nabi Muhammad diambil tuhannya. Kerana tuhan kepada Nabi Muhammad menghitung pahala dan dosa sekecil zarah molekul, dan ikatan molekul-molekul ini boleh menjadi longgar dengan dihentam oleh daya sekecil zarah secara berterusan.Maka sekecil zarahlah kami membina perkara-perkara di dunia inidan selebihnya Lucifer akan menguruskannya. Cuba lihat kesenangan di dunia ini yang tiada pada Zaman Nabi Muhammad dahulu.Apa yang ada di dunia sekarang inilah yang membina hati-hati dan jiwa-jiwa kamu yang sedikit pun kami tidak ambil, padahal kami yang membinanya hanya untuk kamu.Lihatlah manusia di sekeliling kamu.Kebahagiaan mereka bergantung kepada “barangan buatan kami.” Ya,mereka sudah tidak mengerti bagaimana mahu bahagia dengan “barangan buatan tuhan.” Mereka semua akan sujud di kaki kami dan meninggalkan Nabi Muhammad.Kami tidak perlu mempertahankan ”barangan buatan kami” apabila Muhammad ingin menghancurkannya, tetapi lihatlah! Mereka yang akan mempertahankannya sendirimaka tercabutlah Syahadah dari roh mereka.

HURAIAN :

Bendera Vatican
Lihatlah manusia zaman sekarang. Apa yang dikejar oleh mereka? Kemewahan dan keseronokan semata-mata! Saya tertarik dengan kata-kata daripada Bishop tersebut:
Lucifer telah berputus asa terhadap perkara-perkara yang besar, maka Nabi Muhammad mengingatkan sahabat-sahabatnya akan perkara-perkara yang kecil (molekul) dan kerosakan yang sekecil (molekul) telah berlaku kepada Islam sedetik selepas Nabi Muhammad diambil tuhannya. Kerana tuhan kepada Nabi Muhammad menghitung pahala dan dosa sekecil zarah molekul, dan ikatan molekul-molekul ini boleh menjadi longgar dengan dihentam oleh daya sekecil zarah secara berterusan.Maka sekecil zarahlah kami membina perkara-perkara di dunia inidan selebihnya Lucifer akan menguruskanya.
Kata-katanya ini adalah bertepatan dengan hadis Nabi Muhammad saw:

“Berwaspadalah terhadap syaitan demi keselamatan agama kamu. Dia telah berputus asa untuk menyesatkan kamu dalam perkara-perkara besar, maka berjaga-jagalah supaya kamu tidak mengikutnya dalam perkara-perkara kecil.”

Antara “barangan buatan” yang telah dijadikan ikutan oleh kebanyakan dari kita.

1. Kita diajar dalam buku biologi, buku pemakanan (kajian dan terbitan para kafir ni) bahawa kalau nak dapat vitamin B dan kalau nak tambah darah kita kena makan hati haiwan dan hati ayam,tetapi sebenarnya Nabi kita tidak menggalakkan pemakanan organ dalaman. Nak ikut kafir ke nak ikut Nabi Muhammad? Sebenarnya makan hati ayam dapat melembabkan otak kita sebab hati merupakan organ dimana semua toksin akan dikumpulkan dan dineutralkan. Jadi kepekatan toksin adalah tinggi di hati ayam. Makanlah kita toksin tersebut serta bengaplah otak kita umat Islam sebab percaya buku sains keluaran kafir ini.

2. Kita diajar dalam sains bahawa kopi tidak bagus untuk kesihatan.
Namun sebenarnya kopi adalah antara minuman kegemaran Nabi Muhammad selain susu dan madu.
Cuba tengok Yahudi, mereka minum kopi, Starbuck. Profesor di UK yang Yahudi semua ada segelas kopi di tangan mereka.

3. Kita diajar memakan kambing tinggi kolesterol, namun kambing juga adalah makanan kegemaran Nabi Muhammad. Seolah-olah buku sains ni nak merendahkan pemakanan Nabi kita. Sebenarnya daging kambing adalah daging paling kurang kolesterol.

4. Kita diajar bahawa makan McDonalds adalah bagus, namun sebenarnya McDonalds adalah makanan yang sangat tinggi MSG dan kolesterolnya dan paling banyak lemak tepu trans.

5. Para kafir ni juga menggalakkan kita minum dan makan makanan yang langsung tak berkhasiat,Contohnya coke dan maggi. Coketu sangatlah beracun, pastu sangat tidak bagus untuk kesihatan (gula tinggi, berasid, pH dalam lingkungan 3.5, ada racun tersembunyi).

6. Untuk pengetahuan, para kafir agen dajjal ni gak mengwar-warkan kebaikan minum soya (sebab USA merupakan pengeluar soya terbesar), namun sebenarnya soya dapat melemahkan kejantanan lelaki dan mengurangkan kesuburan lelaki dan perempuan. Selain itu juga soya dapat meningkatkan risiko kanser payudara, kanser ovari, kanser prostat, serta melemahkan otak dan tulang sebab dalam soya ada hormon estrogen yang sama dengan estrogen kat wanita. Pastu soya ada phytic acid yang membuatkan penyerapan kalsium, magnesium dan zink yang penting untuk badan kita terjejas.
Secara kesimpulannya para kafir ejen Al-Masih Dajjal ni bukan setakat melemahkan kita dari segi lain namun secara pemakanan kita jua.

Firman Allah:

“Wahai sekalian manusia! Makanlah dari apa yang ada di bumi yang halal lagi baik, dan janganlah kamu ikut jejak langkah Syaitan, kerana sesungguhnya Syaitan tu ialah musuh yang terang nyata bagi kamu.”
(Surah 2,  AL BAQARAH : Ayat 168)

Firman Allah:

“Dan makanlah dari rezeki yang telah diberikan Allah kepada kamu, iaitu yang halal lagi baik dan bertakwalah kepada Allah yang kepadaNya sahaja kamu beriman.”
(Surah 5,  AL MAA'IDAH : Ayat 88)

Firman Allah:

“Oleh itu, makanlah (wahai orang-orang yang beriman) dari apa yang telah dikurniakan Allah kepada kamu dari benda-benda yang halal lagi baik, dan bersyukurlah akan nikmat Allah, jika benar kamu hanya menyembahNya semata-mata.”
(Surah  AN-NAHLU : Ayat 114)

Aku ; Pakcik ni dari tadi asyik cerita tentang kehebatan orang-orang pakcik jer…Takkan takda perkara-perkara yang merisaukan pakcik.Orang kristian banyak masuk Islam kan.Takkan pakcik tak risau.Takkan gereja buat tak tahu jer…
Bishop ; Alangkan umat Islamsendiri hilang Islam yang sebenar, ini kan pulak yang baru masuk.Ya, raja kami (Paus) Pope Benedict pernah bagi tahu saya bahawa kami tidak akan menemukan Muhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi), sebelum dia berjaya menemukan kami kepada khalayak ramai.
Aku ; Tapi.. Orang Islam percaya Al-Masih Mahdi akan dilantik dan kemudian melaksanakan misinya.
Bishop ; Bagaimana jika saya kata dia tidak tahu siapa dirinya, dia mengetahui kebenaran dan melaksanakannya hanya kerana perasaan tanggungjawab, perlantikannya sebagai Al-Masih Mahdi itu menandakan usahanya telah berhasil dan bukannya baru bermula.
Aku ; Tapi kan kenapa dia berjuang pada waktu dirinya belum dilantik, selepas dilantik tak boleh berjuang ke?
Bishop; Inilah yang merisaukan kami, al Quran dan Nabi Muhammad tidak akan menipu tetapi ada sedikit helah yang disembunyikan daripada kami, mana mungkin dengan mudah berkata dia Al-Masih Mahdi muncul dan dilantik.Kalau begini senang-senang saja kami menemukannya. Pope Benedict ada cakap Muhammad kali ini berbeza dengan Muhammad terdahulu, ulama-ulama kamu dibiarkan hidup sebab Muhammad yang dimaksudkan sedikit pun tidak menyerupai mereka-mereka itu. Muhammad akan kelihatan seperti penjenayah, orang yang melakukan kesalahan tetapi sebenarnya dia membawa kebenaran.Sedangkan kami pula seperti orang baik yang memperjuangkan nasib kamu. Ya.. Kerana dia tidak mahu kebenaran tertanggung di bahunya, kamu tidak akan menemui sebarang huruf-huruf, abjad-abjad dan ayat-ayat dalam usahanya.
Aku; Habis tu siapa pulak yang akan ikut Muhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi)? Macam mana nak tahu dia orang?
Bishop; Kalau kamu mahu tahu.Kamu datang kepada sesiapa sahaja dan kemudian ceritakan kebenaran kepada mereka, selepas kamu mendapat tempat di hati mereka.Mereka akan mengatakan kamu adalah orang-orang yang baik-baik dan kata-kata kamu adalah paling benar. Oleh itu kebenaran sudah tertanggung di bahu kamu, mereka melihat kamu. Nama kamu.Kemudian kamu bersikap buruk lalu kamu perhatikan saja ragam mereka.Mereka akan mengatakan kamu adalah orang-orang paling jahat dan kata-kata kamu adalah paling dusta.Mereka adalah orang yang paling lemah kerana memerlukan kebaikan kamu untuk membuat keputusan, sama ada cerita yang kamu jaja itu benar atau dusta. Dan orang yang gagah adalah mereka yang tidak memerlukan kebaikan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu benar, dan tidak memerlukan kejahatan kamu untuk memutuskan bahawa cerita kamu itu dusta. Mereka ini adalah orang-orang yang akan menyertai Muhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi). ”Permata yang hilang dari tangan orang mukmin” akan kembali semula kepada tuannya, kerana mereka orang yang sudi menerimanya tidak kira bagaimana ia akan datang dan mereka adalah orang yang benar-benar yakin bahawa kebenaran itu milik tuhan dan Muhammad hanyalah sebagai penyampai.
(So… lepas jiran cakap macam ni aku pun ‘test power’ la kebenaran yang aku cerita kat korang ni. Aku nak tahu golongan mana yang jiran maksudkan).
Perkara ini perlu sangatlah kita teliti. Seandainya mereka mencari Muhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi) begitu juga dengan kita. Kita pun janganlah disangka dengan sebegitu mudah untuk menemui Al-Masih Mahdi ini. Mereka pun sedang mencari dan kita pun akan terus ingin bersamanya. Sehinggakan suatu masa nanti kita pun susah untuk mengenalinya, oleh kerana agama yang telah mereka cuba pesongkan dan amat sukar bagi kita untuk menerima agama, sepertimana agama yang dibawa oleh Baginda Rasulullah s.a.w. (Nabi Muhammad) nanti. Oleh itu kita hendak tak hendak,
mahu tak mahu pasti kena menyusuli agama sebagaimana yang Nabi Muhammad mula-mula beragama, dan itulah yang sebenarnya. Dan yang lebih susah nanti bagi kita untuk menerimanya. Sehebat mana perancangan mereka, perancangan Allah Maha Hebat.
Bishop ; Inilah yang merisaukan kami, alQuran dan Nabi Muhammad tidak akan menipu tetapi ada sedikit helah yang disembunyikan daripada kami, mana mungkin dengan mudah berkata dia Al-Masih Mahdi muncul dan dilantik… Kalau begini senang-senang saja kami menemukannya.

Firman Allah:

“Mereka menjalankan tipu daya, dan Allah menggagalkan tipu daya (mereka), kerana Allah sebaik-baik yang menggagalkan tipu daya.”
(Surah 8,  AL ANFAL : Ayat  30)

Aku; Saya tengokkan… Pakcik dengan kawan-kawan pakcik dan paderi muka lebih kurang sama je. Malah muka Paus macam muka pakcik, muka pakcik macam muka Paus.Sekarang ni susah nak bezakan wajah Yahudi dengan orang-orang Amerika, Eropah. Semua lebih kurang jer… Apasal ek?
Bishop; Orang seperti kamu bila melihat wajah manusia, itulah yang kamu katakan, tapi bila kami melihat wajah manusia, tembus ke lubuk hati mereka, apa yang mereka lalui sehari-harian, apa yang ada di jiwa sehingga menyebabkan wajah mereka seperti ini dan seperti itu.
Aku; Apa kaitan kehidupan seharian dengan jiwa dan wajah.Setakat muka, alat solek pun boleh tukar muka.
Bishop; (PAUS) Pope BENEDICT paling arif akan hal ini… Kami gelarkan dia sebagai “millon soul man.” Ya, ada berjuta-juta jenis jiwa manusia di dunia ini, perbezaan jenis jiwa-jiwa itu sangat-sangatlah kecil umpama tebal kertas yang dibahagi 1000. Seseorang yang namanya Paus, mampu menghitung seperti itu walaupun di depannya ada jutaan manusia. Dia mampu menyebut mereka 1 per 1. Ini adalah kemampuan Nabi Muhammad dan sahabat-sahabatnya, yang kini ia menjadi milik kami. Perasaan kamu itu terhasil dari gerakbalas terhadap “barangan buatan kami.” Kamu lakukan ia setiap hari, lama-kelamaan ia akan menjadi seperti air yang menitis menjadi lopak, bila lopak itu kelihatan ia telah menjadi jiwa, huruf-huruf, abjad-abjad dan ayat-ayat tidak layak sebagai bahasa, maka wajah kamu adalah sebaik bahasa yang mampu menerangkan apa yang terkandung di hati kamu.Cantik atau hodoh bukan penentu, tapi terang atau malap cahaya di wajah kamu.
Aku; Tadi pakcik cakap ada berjuta jiwa manusia.Banyak sangat, macam mana boleh jadi macam tu. Yang saya lihat manusia ni cuma ada 4 jenis jiwa je.Jahat, sederhana, baik dan sangat baik, tapi gereja nampak ada berjuta-juta jenis pulak.Pelik dan ajaib.
Bishop; Sebab itu kami wujudkan pelbagai aktiviti kehidupan manusia yang tiada pada zaman Nabi Muhammad dahulu. Sehingga hari ini ada pelbagai peranan manusia yang palsu.Dari kecil kamu ke sekolah, ke universti dan bekerja.Di dalamnya terdapat berjuta-juta pekerjaan(karier). Maka berjuta-juta akitiviti maka, berjuta-juta jiwa hasilnya. Manusia ini sungguh bodoh. Mereka begitu menyayangi pekerjaan, malah kami buatkan mereka tersepit jika tiada kerjaya.Oleh itu mereka akan menyayanginya.Malah berebut-rebut memilikinya.
Aku; Untuk apa orang-orang pakcik mewujudkan berjuta-juta jiwa manusia.Apa orang-orang pakcik dah buat, tapi betul jugak sebab pakcik ni sendiri tak bekerja. Sembayang je kuat.
Bishop; Ada pelbagai agama di dunia ini, wajah-wajah manusia bergantung kepada agama yang mereka anuti, wajah orang-orang Islamlain, wajah orang kristian lain, wajah orang Yahudi lain, wajah orang hindu lain, wajahorang budha lain. Perbezaan wajah manusia pada masa itu sangat ketara. Sebab aktiviti seharian mereka berlainan, aktiviti seharian mereka adalah agama, tidak wujud perkara lain.Oleh sebab itu kami berusaha untuk melucutkan wajah-wajah agama dalam diri mereka.Maka kami cipta aktiviti kehidupan yang kamu lihat pada hari ini. Maka wajah mereka akan kelihatan sama saja.Dan jiwa mereka pasti sama.. Misalnya begini.Cuba kamu lihat wajah orang yang berumur 20 tahun pada hari ini, dan kemudian lihat wajah orang yang mempunyai umur yang sama, tetapi hidup pada 30 tahun yg lepas.Kamu bandingkan.Adakah sama?
(Ni yang susah. Aku termenung kejap,akal aku balik Malaysia kejap. Hrmm..amoi, awek, ane, karu..)
Aku; Betul jugak ek… Sebab macam dekat Malaysia, perbezaan generasi memang ketara.Muka orang muda, Melayu dah macam Cina, Cina dah macam Melayu. Bohsia dah macam amoi, amoi dah macam bohsia. Kadang-kadang tengok gambar dekat myspace, facebook, friendster. Susah nak cam apa bangsa dia orang. (Dia ni tahu pulak dia bohsia,amoi, myspace semua tu..hehe).
Bishop; Mereka yang berjuta-juta jiwa itu kami gabungkan aktiviti kehidupan mereka, untuk menghasilkan 1 wajah manusia baru, jiwa manusia baru, jiwa tanpa agama padanya, yang tidak terdapat pada mana-mana zaman sebelum ini dan mereka itu adalah jiwa pemilik wajah yang kamu panggil mereka sebagai. Cute Lihatlah! Orang seperti mereka semakin membanjiri setiap pelusuk dunia. Semakin melimpah memenuhi bangsa dan agama sendiri. Maka tamatlah riwayat agama sedunia.
Aku; Mereka yang berwajah cute? Macam orang-orang saya Bangsa Melayu, tapi memang saya perasan muka dia orang dah tak macam Melayu sebab memang bangsa Melayu kebanyakannya hensem-hensem & lawa, kulit mereka putih yang berubah atas faktor kepanasan bumi Nusantara, macam orang agama Budha, tapi tak jugak. Ini suatu fenomena ajaib.
Bishop; Lihat saja di alam maya (internet). Mereka betul-betul menyukai wajah mereka, malah berasa bangga, padahal mereka tidak menyedari kerosakan jiwa dan mereka orang-orang paling berpotensi untuk dimurtadkan, menyembah kami sedikit masa lagi.
Aku; Macam mana orang-orang pakcik menghitung potensi mereka untuk diperlakukan begitu?
Bishop ; Kamu datang kepada mereka, kemudian kamu suruh mereka membenci wajah mereka sendiri. Lihatlah, mereka akan mempertahankan wajah mereka dan mereka pula berkata bahawa kamu ini orang gila dan ingatlah bahawa tuhan kepada Nabi Muhammad saw telah memberikan kami ramai pengikut daripada kaum perempuan.
Aku ; Kalau begitu… Golongan ini telah dipersiapkan untuk Al-Masih Dajjal ke?
Bishop ; Ya… Mereka adalah golongan paling lemah, jiwa-jiwa mereka bergantung sepenuhnya kepada “barang buatan kami”dan mereka yang lain jika tidak sempat didatangi Al-Masih Dajjal, akan diuruskan oleh Lucifer = Iblis. Lucifer akan datang apabila mereka di waktu ajal maut (ketika kematian). Lucifer membisikkan ke telinga mereka akan pertolongan dari sakitnya maut dan mereka akan dihantar ke neraka selama-lamanya dan ia telah berlaku.
Aku; Ini semua mengarut.Apa buktinya? (Aku rasa terkejut… Kali ini baru jiran ketawa tapi dengan cara yang sopan).
Bishop; Baru-baru ini kami terima berita mengenai si penjaga kubur Makam Nabi Muhammad, dia membaca al Quran di sisi makam dan tertidur. Kemudian dia bermimpi bahawa Nabi Muhammad datang kepadanya dan mengatakan bahawa Nabi Muhammad telah mengunjungi umatnya dan mendapati bahawa dalam 60,000 orang Islam yang kembali kepada tuhannya, tiada seorang pun yang benar-benar beriman kepada tuhan. Dan kamu tahu bahawa Lucifer tidak diizinkan untuk menyamar sebagai Nabi Muhammad. (sama ada mimpi atau realiti).
(Pergh… Cuak jugak aku dengar, cam ne dia orang boleh survey cam ni sekali, berdasarkan wajah dan create suatu kehidupan yang melahirkan bangsa yang korang suka kata bila nampak je kita.”Cute nyer awek ni”)
(Aku rasa dia orang yang muka CUTE macam ni dalam pemerhatian gereja.Rupa-rupanya dia orang benar-benar tahu diri kita lebih dari kita sendiri.Cute banyak maksud) Nasib baik cerdik pandai tak buat akaun facebook, beruntunglah mana-mana manusia yang tak dedahkan gambar ke sana!
Apabila membaca petikan di atas saya terfikir, Bishop ini tahu juga bahawa Iblis/Lucifer tidak diizinkan menyerupai Rasullulah Nabi Muhammad saw. Saya ingatkan hanya umat Islam yang tahu tentang perkara ini. Ini menunjukkan pihak Gereja Roman Katholik tahu bahawasanya agama Islam sememangnya agama yang betul & benar.
Bishop; Perangai orang-orang Islam sungguh kelakar.Apakah hati mereka semua sudah buta.Adakah kami perlu cederakan sebelah mata kami sendiri supaya mereka berkata “rupa-rupanya inilah orang yang ditunggu-tunggu.” Padahal kami sudah singgah di kuil sulaiman sekejap lagi kami akan ke tengah-tengah bumi.
(korang ingat lagi tak cerita The Lord Of The Ring?)
(korang ingat lagi tak slogan “One Ring To Rule Them All?)
(korang ingat lagi tak episode di mana Istana Sauron ada di Middle Earth?)
(korang ingat lagi tak MATA1 yang terapung-apung di menara tu?)
(korang tak perasan ke Filem itu adalah simbolik kepada peperangan antara Umat Islam & Tentera Dajjal tak lama lagi)
(ingat lagi tak terdapat watak-watak seperti Gandalf, Legolas, Sauron, Urukhai, Hobbit, Elves, Arogorn)
(Barangkali itulah watak-watak Nabi Isa, Imam Mahdi, Bani Tamim, Dajjal, Iblis, Tentera-tentera dibayangkan di dalam filem ni?)
Kebodohan orang-orang Islam sangat menakjubkan. Sebelum ini Paus benedict XVI pernah datang ke sini, menyambut hari jadinya yg ke-81. Ya… Ia disambut di ground zeroramai orang datang, mereka sayang kepada Paus.
Aku; Eh! Itu kan tempat world trade centre (WTC) yang runtuh. Kenapa buat dekat situ pulak.
Bishop; Sebelum rombongan vatican terbang ke sini, Paus bergurau dengan seorang Monsignor.Dia berkata “Saksikanlah, orang-orang Islam akan melihat saya berbahagia di mana tempat itu telah memberi izin untuk peluru dihadiahkan kepada mereka.” “Sangat merbahaya tuan datang ke sana. Mahu saya hantar semua ‘cantus’ untuk lindungi tuan?” kata Monsignor. Paus pun berkata, “Biarkan Cantus tidur puas-puas. kemudian saja kita kejutkan ‘Cantus’ bila Muhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi) datang nanti.” Paus pula berkata kepada Monsignor, “Tidak perlu nak dirisaukan selagi saya tidak mencederakan sebelah mata saya.Bukankah saya menyambut hari jadi saja?” Saya sungguh hairan, bila kami kata “Paus menyambut harijadi,” maka orang-orang Islam pun akan kata, “Dia cuma sambut hari jadi saja, bukan ada apa-apa pun.” Rupa-rupanya orang Islam lebih bodoh dari jangkaan kami.Kebodohan mereka mengatasi usaha kami untuk membodohkan mereka.Menakjubkan.
(Ini dah lebih! Dari tadi sedap je cakap orang Islam bodoh. Ikutkan hati nak je aku tampar laju-laju je muka dia, tapi sabar je la).
Aku; Tadi pakcik ada cerita yang Monsignor ada cakap tentang CANTUS.Apa ke bendanyaCANTUS tu… Bunyi macam gempak jer…
Bishop; CANTUS adalah warisan Knight Templar.Suatu amanah yang kami berikan kepada mereka kerana ketaatan mereka kepada paderi, bishop, kardinal dan semua pemimpin-pemimpinRoman Katolik.Kami berikan satu kuasa kepada mereka, kuasa yang meliputi semua penjuru dunia.Mereka pergi ke mana saja tanpa banyak tanya kepada Paus.Selepas penjajahan Eropah ke atas dunia, dengan izin kami,Knight Templar telah menyerahkan warisan ini kepada kamu.Bukan kepada orang Islam sahaja, malah semua bangsa dan agama di dunia ini.
Aku; Ni satu lagi mengarut. Bila masa pulak kami memikul warisan Knight Templar? Kerajaan sesebuah Negara kan milik rakyat sendiri selepas kemedekaan.
Bishop; Di tanah air kamu dahulu, datuk-datuk kamu tidak sedarpun bahawa mereka telah bekerja untuk Knight Templar.Nyawa mereka telah kami gunakan untuk membunuh komunis.Begitu juga di sebelah pihak komunis, Knight Templar telah menggunakan komunis untuk membunuh kamu.Kedua-duanya mati.Knight Templar benar-benar anak didikkan kami.Datuk-datuk kamu itu sebenarnya mati sia-sia. Mereka semua akan masuk neraka. Mati syahid konon-kononnya.
Aku; Yang ni lagi kelakar.Betul la datuk-datuk kami memperjuangkan tanah air.Bila masa pulak datuk-datuk kami diperalatkan oleh Knight Templar? Apa buktinya?
Bishop; Sekarang ini mereka menjalankan tanggungjawab dan peranan dengan perasaan bangga, malah ramai orang muda bercita-cita untuk menyertainya, mereka sudah menganggap ia sebagai kerjaya.Mereka benar-benar menyayangi kerjaya itu dan kami telah memberikan pakaian yang indah kepada mereka. Mereka benar-benar sukakan pakaian itu malah berebut-rebut untuk memakainya.Orang-orang yang mereka lindungi memandang mereka sebagai wira, padahal mereka sendiri tidak tahu apa yang mereka lakukan, dengan siapa sebenarnya mereka berkhidmat.
Aku; Pakcik cakap pakaian? Pakaian apa yang mereka pakai sampai dia orang tak tahu untuk siapa mereka bekerja?
Bishop; Mereka itu memakai simbol warisan Knight Templar pada pakaian mereka. Di bahu dan lengan tangan mereka ada terdapat pingat yang menunjukkan mereka telah dikitiraf akan menjalankan fungsi-fungsi yang kami kehendaki, tapi mereka tidak menyedarinya.Pingat itu kelihatan seperti huruf ‘v’.Itulah simbol CANTUS, warisan Knight Templar.Itu adalah permulaan sahaja sebelum kamu menjadi orang yang lebih bodoh lagi apabila menerima pingat yang lebih besar.
Aku; Huruf ‘v’ pada bahu dan lengan? Bukankah tentera, polis, anggota keselamatan dan badan-badan beruniform seperti pengakap, kadet dan semua tu?
Bishop; Ya… Maka saksikanlah bahawa semua angkatan tentera di seluruh dunia adalah milik gereja! Tidak kira kamu negara apa sekalipun! Kamu semua sedang berkhidmat untuk Paus.
Aku; Ini mustahil!!! Bukan ke setiap negara di dunia ini memiliki ketenteraan masing-masing? Habis tu selama ini perang yang berlaku di mana-mana saja apa ertinya? Sedangkan mereka itu semua adalah milik gereja.
Bishop; Buka mata kamu dan lihat dunia.Semua tentera di dunia ini tidak kira negara besar, British, Amerika, Perancis, China, India, Jepun, Iran malah negara emas seperti kampung kamu, Malaysia, semua mereka memakai pakaian dan pingat-pingat yang sama dan mengapa mereka semua tidak memakai pakaian mengikut budaya dan agama masing-masing? Paus berkuasa untuk menggunakan sesiapa sahaja di antara mereka untuk dikorbankan.
(Aku ingat jubah universti je sama dengan paderi.Baju tenterapun sama kat mana-mana negara,kalau ada bezapun sikit sangat).
(Terfikir pulak aku dia orang yang namanya, Koperal, Lans Koperal, Sarjan, Inspektor, Mejar.Dia orang tahu ke tak pasal ni?)
(Tapi yang macam selalu Bishop kata, “Mereka sendiri akan mempertahankan pakaian mereka, kami tak perlu buat apa pun.” Kalau bagitahu dia orangpun kita yang kena tembak mati, tak pun sumbat I.S.A).(Paus pun berkata, “Biarkan Cantus tidur puas-puas.Kemudian saja kita kejutkan Cantus bila Muhammad ke-2 (Al-Masih Mahdi) datang nanti.” Korang rasakan apa maknanya dia kata macam tu?)

Simbol ‘V’? Selepas saya membaca perbualan di atas barulah saya perasan tentang lambang tersebut yang digunakan oleh tentera di seluruh dunia untuk melambangkan pangkat mereka. Dan simbol ‘V’ itu juga adalah secret sign Illuminati. Berkenaan Cantus, istilah itu tidak pernah saya dengar sebelum ini, mungkin itu adalah kerahsiaan tahap tinggi yang didedahkan oleh Bishop tersebut.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan