Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

V 167 : ASMAUL HUSNA ( 74. AL ZOHIR )

AL ZOHIR   ( الظاهر )   ALLAH Yaa Zohir Yang Maha Nyata menegaskan kepada kita DIA nyata, dapat dilihat dan sesungguhnya hadir. Kehadira...

Khamis, 6 Februari 2014

O 104 : AKIBAT TAK MENUTUP AURAT

Aku tidak pakai jilbab..
Aku tidak menutup aurat..
Suka-suka akulah ganggu kesenangan orang lain aja.
Apa masalah buat lho?
Kamu mahu aku jawab?
Memang kamu banyak bikin masalah.
Gara-gara kamu tidak menutup aurat, orang lain jadi terkena dosa. Itu masalah!
Gara-gara kamu berpakaian seperti itu, orang lain jadi ikut-ikutan melakukannya.
Itu masalah.!
Kamu ngaku orang islam tapi pakaian orang kafir yang kamu ikuti. Itu masalah!
Aku sayang kamu sebagai sesama muslim.
Itu juga masalah!
Kamu jangan merasa yang paling HOT. Neraka itu lebih HOT..
Nah.. Aku sudah jawabkan, fikir baik-baik, jangan fikir sesuka hati.
Masih ada waktu untuk berubah, jangan sampai terlambat, kerana penyesalan itu selalu datang terlambat.
Juga kena ingat.... ramai di alam sana mahu kembali ke dunia untuk bertaubat... tapi dah terlambat.
Note :
Wanita yang merasa dirinya ISLAM pasti tidak ragu dan tidak akan mengeluarkan alasan-alasan yang tidak masuk akal.
Sebaliknya, wanita yang tidak merasa ISLAM pasti akan mengeluarkan berbagai macam alasan yang tidak masuk akal kerana enggan memakai jilbab..
Semoga terbuka hati yang terkunci.
Subhanallah..









Tiada ulasan:

Catat Ulasan