Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

V 167 : ASMAUL HUSNA ( 74. AL ZOHIR )

AL ZOHIR   ( الظاهر )   ALLAH Yaa Zohir Yang Maha Nyata menegaskan kepada kita DIA nyata, dapat dilihat dan sesungguhnya hadir. Kehadira...

Rabu, 5 Februari 2014

O 94 : KONSPIRASI DUNIA – ROTSCHILD

Rotschild.

Nama yang agak sinonim kepada sesetengah individu dan tidak kepada sesetengah yang lain. Dikatakan keluarga Rotschild ini memiliki lebih 50% kekayaan yang ada di dalam dunia ini. Spekulator menganggarkan jumlah keseluruhan aset keluarga ini mencecah sehingga USD100 trillion pada tahun 1998. Segala perniagaan yang diceburi mereka tidak pernah sekali pun pernah di audit kewangan mereka sehingga ke hari ini.

Namun, dari manakah datangnya keluarga ini? Apakah perniagaan yang boleh menyebabkan mereka menjadi begitu kaya sehingga kini? Apakah kaitan keluarga ini dengan Amerika? Apakah kaitan keluarga ini dengan keluarga di raja Tsar di Russia suatu ketika dahulu? Apa kaitannya keluarga ini dengan Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu?  Apa kena mengena keluarga ini dengan Perang Dunia Pertama dan Kedua? Apa pula kena mengena keluarga ini dengan negara haram Israel? Pelbagai lagi kaitan yang lain yang anda sendiri mungkin tidak pernah memikirnya sebelum ini sesudah anda membaca akan kronologi yang sememangnya panjang berjela (namun, aku telah membahagikannya kepada beberapa bahagian).
Pelbagai persoalan lain boleh dijawab dengan mengetahui secara mendalam mengenai kronologi keluarga ini dari keturunan mereka yang pertama iaitu dari pertengahan kurun ke-18.

Keluarga Rotschild sudah lama menguasai dunia dan penguasaan mereka ke atas dunia ini meliputi pelbagai aspek dalam kehidupan seharian kita seperti yang didokumentasi di dalam kronologi keluarga tersebut berikut. Sebelum anda membaca kronologi tersebut, sila baca pengenalan yang amat bernilai ini yang mana akan memberitahu anda siapakah Rotschild ini sebenarnya dan mereka bukanlah seperti yang didakwa sebagai diri mereka yang sebetulnya.
Keluarga Rotschild mengaku diri mereka adalah dari keturunan Yahudi tetapi yang sebenarnya mereka adalah Khazars. Mereka adalah dari sebuah negara yang dikenali sebagai Khazaria, sebuah negara yang terletak di antara Laut Hitam dan Lautan Kaspian yang mana sekarang ini di dalam negara Georgia. Sebab mengapa Rotschild mengaku diri mereka sebagai keturunan Yahudi adalah kerana orang-orang Khazar, dibawah perintah Raja, menukar kepada fahaman Yahudi pada 740 A.D, tetapi itu sudah pasti tidak mengubah kenyataan mereka masih mempunyai DNA Asiatic Mongolian dan bukan DNA orang Yahudi yang sebenar.

Anda akan dapati bahawa sekurang-kurangnya 90% manusia di dalam dunia sekarang ini yang mengakui diri mereka sebagai Yahudi sebenarnya adalah Khazars, atau mereka lebih suka dikenali sebagai Yahudi Ashkenazi (Ashkenazi Jews). Mereka dengan sengaja dan sewenang-wenangnya membohongi dunia bahawa tanah di Palestin adalah hak mereka sejak lahir apabila fakta yang sebenar mengenai tanah tumpah darah mereka terletak 800 batu di Georgia dari tanah Palestin.
Apabila seorang Perdana Menteri Israel menggembar-gemburkan mengenai orang Yahudi terbunuh, ambil kira satu fakta ini, setiap Perdana Menteri yang dilantik Israel adalah merupakan seorang yang berketurunan Ashkenazi Jew. Oleh yang demikian, apabila kesemua Perdana Menteri ini berpihak kepada Barat untuk mewujudkan kembali tanah Israel kepada orang Yahudi, mereka dengan sengaja telah membohongi anda kerana fakta yang sebenar mereka bukanlah dari tanah Palestin dan mereka sendiri mengetahui akan hakikat ini kerana hanya mereka sahaja yang menggelarkan diri mereka sebagai Ashkenazi Jews.
Di dalam buku The Book of Revelation, Bahagian 2, Stanza 9, menyatakan berikut dengan jelas perihal yang bersangkut-paut dengan Ashkenazi Jews:
“Saya tahu apa yang dikerjakan oleh kamu, dan akan kesengsaraan dan kemiskinan, (tetapi penuh dengan kesenian untuk memperoleh kekayaan) dan saya tahu akan pembohongan mereka yang mengaku diri mereka sebagai Yahudi, padahalnya mereka tidak, tetapi mereka sebenarnya adalah penyembah syaitan.”
Keturunan keluarga yang paling kaya di dalam dunia dan ketua kepada Ashenazi Jews hari ini adalah keluarga Rotschild. Seperti yang anda dapat lihat di dalam susur galur nanti, Rotschild memperoleh kedudukan tersebut melalui penipuan, manipulasi dan juga pembunuhan. Keturunan mereka juga merangkumi keturunan di raja Eropah dan juga nama-nama keluarga berikut: Astor; Bundy; Collins; DuPont; Freeman; Kennedy; Morgan; Oppenheimer; Rockefeller; Sassoon; Schiff; Taft; dan Van Duyn.
Walau bagaimanapun, bukan keturunan ini sahaja yang anda perlu dirisaukan. Anda mungkin tidak menyedari akan tradisi yang telah lama mereka guna pakai sejak berkurun dahulu, yang mana Ashkenazi Jews ini akan mengubah nama mereka supaya memungkinkan mereka menjadi sebahagian daripada bangsa majoriti di dalam negara yang mereka duduki. Ini dilakukan bagi membolehkan mereka menjawat jawatan yang berpengaruh di dalam negara tersebut yang mana mereka seterusnya akan ekspoiltasikan untuk berkhidmat kepada ketua mereka yang sebenar yang berada di tempat lain. Terdapat pelbagai bukti yang keluarga Rotschild masih meneruskan tradisi terkutuk tersebut sehingga ke hari ini.
Tambahan pula, keluarga Rotschild ini diketahui menyimpan ramai anak secara rahsia supaya mereka boleh diletakkan ke kedudukan yang berkuasa apabila diperlukan. Ini bermula dengan orang pertama yang menggunakan nama Rotschild, yang mempunyai anak lelaki keenam secara rahsia.
Perlu diingatkan, dunia yang kita duduki sekarang adalah dunia yang penuh dengan kepelbagaian.  Boleh sahaja jika sekiranya aku ingin menukarkan nama aku kepada Rotschild atau kepada nama lain yang tersenarai di atas, tetapi itu tidak akan menjadikan aku sebagai sebahagian daripada keluarga tersebut; sama seperti Khazars yang menganuti Judaism pada 740 A.D yang tidak akan menukar dan menjadikan mereka Yahudi yang sebenar termasuk DNA sekali pun.

Oleh yang demikian, jangan terlalu mudah menyangka orang yang mempunyai nama Rotschild atau nama-nama seperti yang di atas adalah sebahagian daripada jaringan jenayah Rotschild. Tambahan pula dan lebih penting lagi, Ashkenazi Jews secara majoritinya tidak bersekongkol dengan mereka dan bukan sebahagian daripada jaringan tersebut. Sila periksa fakta yang sahih terlebih dahulu. Artikel ini dicipta hanya untuk menghebahkan kepada seluruh manusia siapakah musuh yang sebenarnya dan bukan sebulat-bulatnya menuding jari kepada seluruh bangsa atau manusia dengan nama keluarga (surname) yang tertentu yang tidak bersangkut-paut dengan jaringan jenayah keluarga Rotschild.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan