Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.

V 167 : ASMAUL HUSNA ( 74. AL ZOHIR )

AL ZOHIR   ( الظاهر )   ALLAH Yaa Zohir Yang Maha Nyata menegaskan kepada kita DIA nyata, dapat dilihat dan sesungguhnya hadir. Kehadira...

Selasa, 10 Julai 2012

A 141 : PEDOMAN HIDUP DAN CAHAYA ILLAHI

Tidak semua solat  yang ditunaikan Aku terima tetapi Aku hanya terima  solat mereka yang merendahkan  diri demi keagonganKu. 

Dan menahan nafsu dari perkara-perkara haram dan tidak berterusan melakukan maksiat

Dan memberi makan pada mereka yang lapar dan memakaikan pakaian pada yang tidak berpakaian  dan mengasihi mereka yang ditimpa musibah dan membantu mereka yang musafir yang bertujuan kerana Allah SWT 

Demi menurut perintah Allah swt  Demi Kemuliaan Allah SWT  Demi kehebatan Allah  SWT. 

Sesungguhnya bagiku cahaya wajah lebih bersinar dari cahaya matahari 

Dan Aku jadikan kejahilannya kepada kebijaksanaan 

Dan kegelapan kepada cahaya Dan dia berdoa padaku dan Aku mengabulkannya. 

Dan dia memohon padaku, Aku memberinya dan dia bersumpah padaKu aku tepati janjinya 

Dan Aku melindunginya dengan pendekatan padaku  dan Aku menyuruh para Malaikat mengawalnya 

BagiKu dia sebagai syurga Firdaus yang belum tersentuh dan belum mengalami perubahan keadaannya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan